Nu er der ikke længe til!

Kostume
Nu nærmer Aalborg karneval sig, og jeg skal med til det. Jeg glæder mig rigtig meget! Har glædet mig længe, og nu er det lige om lidt. Jeg har fundet et kostume, og jeg skal være politikvinde. Kostumet er fra Temashop. Jeg kan helt klart anbefale det. Rigtig lækker service, go’ kvalitet og hurtig levering! Prisen er 235,- Du får hat, kjole og bælte med i prisen. Hvis du vil have andet tilbehør med, som fx. håndjern eller politiskilt, så skal du købe det ved siden af. Du kan finde kostumet lige her. Hvis du leder efter et kostume til sidste skoledag fx, så synes jeg helt klart at I skal tjekke Temashop ud. Der er mange forskellige slags kostumer, og priserne er ikke kun i den høje ende.

Skal I med til karneval? Hvis ja, hvad skal I være klædt ud som? 🙂

Ps. Beklager virkelig at jeg ikke har mit eget billede af kostumet, men det har ikke været muligt at få taget et i god kvalitet! Billedet er taget fra Temashop’s hjemmeside.

Skriv et svar

