Grunden til stilheden på bloggen.

Der er lidt stille på bloggen, det beklager jeg. Men grunden er ærligtalt at jeg har en skriveblokade, hvilket irriterer mig rigtig meget faktisk, fordi jeg vil rigtig gerne blogge! I morgen smutter jeg nord på, så jeg kommer heller ikke til at blogge i weekenden. Synes lige I skulle have grunden at vide, så I ikke tror jeg er stoppet med at blogge.

 

 

En fantastisk sang! 🙂

One thought on “Grunden til stilheden på bloggen.

  1. Elsker bare det nye Lukas Graham album. Giver mig kuldegysninger. ❤
    Samme dag det udkom fik jeg også købt 2 koncert billetter til november..
    Kæresten og jeg så dem live sidste år og de er såå fede live..

    Knus ❤

Skriv et svar

