Min livsstils ændring er en af de bedste beslutninger som jeg har taget.

IMG_4776

  • Engang tog jeg bussen hver eneste gang jeg skulle noget, det gør jeg ikke mere. Nu tager jeg sjældent bussen. Jeg har to ben der er til for at blive brugt og så har jeg min cykel.
  • Dengang spiste jeg usunde ting hver eneste dag. Hvis jeg skulle hygge mig med noget, så var det for det meste en pose slik. Nu er det fx. grønsager med dip. Dog er jeg ikke fanatisk.
  • Min selvtillid er blevet bedre.  Inde i mit hovede er det ikke gået op for mig at jeg har tabt så mange kilo, men mine øjne kan sagtens se det.
  • Engang gik jeg i for stort tøj, fordi jeg var flov over mig selv. Jeg skjulte min fedt. Nu går jeg i det tøj som passer til min kropsbygning.
  • Engang trænede jeg ikke, det gør jeg nu. Ikke kun pga. mit vægttab, men også fordi det gør noget ved mit humør – på den gode måde. Og så er mit trænings center blevet mit fristed.
Skriv et svar

