17. august.

Det hår i videoen, det er begyndt at blive “populær” at prøve at lave. Jeg synes i hvert fald jeg ser utrolig mange som prøver at lave det. Jeg synes også det ser fedt ud, men jeg tror bare ikke det ville klæde mig. Men hvem ved? Måske jeg prøver at lave det en dag på mig selv. Men har set nogen personer med det, og det ser virkelig godt ud.

I mit tidligere indlæg, der linkede jeg også til en video omkring en frisure. Jeg prøvede faktisk at lave det med en veninde, og det blev super flot. Det tog ikke ret lang tid, og det er meget nemt at lave. Dog hjalp min veninde mig, fordi vi ikke havde ret meget tid. I kan se videoen lige her.

 

Hvad har jeg ellers lavet i sidste uge?
Jeg har haft fødselsdag, været sammen med nogen venner & veninder og min familie, holdt fødselsdagsfest, trænet og slappet lidt af. Jeg har haft en rigtig god uge, og grunden til jeg ikke har skrevet så meget – det er bl.a. fordi der skulle bruges tid på planlægning til festen. Jeg havde fået en god fødselsdag og fødselsdagsfest. (Det blev ikke holdt samme dag) Håber at I havde en dejlig uge!

Skriv et svar

