Bloggertræf, vennebog:

Jeg skal deltage i et bloggertræf. Det har jeg også skrevet et indlæg om tidligere, her på bloggen.  I forbindelse med det,  skulle vi lave/skrive et “vennebog” indlæg, og her kommer det så. 😀

11226916_10207487000241849_2018065350368555504_n

Navn: Camilla.
Alder: 23 år.
Bopæl: Trekantsområdet.
Hvor længe har jeg blogget? 5 år.
Hvorfor blogger jeg? Det er bl.a. fordi jeg elsker at skrive. Jeg elsker bl.a. at komme ud med mine tanker, meninger, osv.  Og at der er nogle vil læse hvad jeg skriver, det er en fantastisk bonus.
Hvad kan du bedst li’ ved at blogge: Elsker som sagt at skrive, og komme ud med med mine tanker, meninger og hvad jeg nu ellers blogger om. Jeg møder også mange mennesker igennem blogging, som fx. når jeg er presse og når jeg er til bloggertræf. Dem som ikke interesser sig for blogging, de tror bare at blogge er ren skriveri, men jeg har fået så mange muligheder igennem blogging. Fx. når jeg er ude som presse, de oplevelser jeg har fået indtil videre som presse, de har været uforglemmelige.
Har jeg en yndlings blogger? Nej, det har jeg ikke.
Beskriv dig selv som blogger med 3 ord: Ærlig, spontan & humoristisk.
Vis 1-3 indlæg som bedst beskriver hvem du er: Jeg må ærligt indrømme, at de er på min gamle blog. (Ja, jeg har skiftet hjemmeside) Så i stedet for at linke et indlæg nu, vil jeg hellere skrive et indlæg snart hvor jeg skriver lidt mere om mig selv.
Et par sjove eller skæve facts omkring dig selv: 1. Jeg har tabt 20 kg. 2. Jeg elsker at være kreativ. 3. Sushi er min livret.
Hvordan fanger andre bloggere din opmærksomhed? Der skal være personlighed på bloggen. En blog der fx. kun handler om mode, det er ikke ligfrem den slags blogge jeg gider at følge, må jeg indrømme. Og så skal jeg kunne mærke at personen der har bloggen, kan lide at blogge.
Hvilke sociale medier bruger du mest? Det er Facebook & Instagram.
Hvad glæder du dig mest til ved Bloggertræffet? Til at møde de andre bloggere og få en dejlig dag med dem.
Hvis du var arrangør til et Bloggertræf, hvad skulle vi så lave? Det ved jeg faktisk ikke, lige nu… Hmm!
Er der andet vi skal vide om dig? Hm, tror det er lettere hvis spørger mig, hvis der er noget I vil vide. Så skal jeg nok svare, hvis det ikke er for personligt.

 

2 thoughts on “Bloggertræf, vennebog:

Skriv et svar

