Hvordan går det med mit vægttab?

Dem som kender mig, de ved jeg går op i min træning og min kost, og at jeg er i gang med et vægttab. Jeg har ikke rigtig haft skrevet om det (vægttabet) her på bloggen, og det er simpelthen fordi jeg har haft brug for en lille pause fra det, og mit vægttab. Jeg træner stadigvæk, og har stadig gået op i hvad jeg spiser. Men jeg har givet mig mere lov, hvilket jeg virkelig har brug for! Ikke fordi jeg har været fanatisk førhen, men har bare haft en periode nu her, hvor jeg ikke har tænkt så meget på mit vægttab. Dét gir’ faktisk mere motivation, hvis man lige har sådan en periode engang imellem! Jeg skriver det bl.a. fordi der er nogen der har spurgt hvordan det går med mit vægttab og så tænkte jeg, at jeg ligeså godt kan skrive et indlæg omkring det. Nu er det tid til at gå op i mit vægttab igen! Har mere motivation efter pausen. 🙂

Skriv et svar

