Min weekend…

Jeg har haft en rigtig god weekend. Jeg har tilbragt det meste af min weekend med venner og veninder. Bl.a. har jeg spist med en god veninde, været i biografen, været i byen og været nede og lægge blomster for det som er sket i Paris og alle de andre steder i verdenen. Her er en video, hvor man kan se alle lysene, blomsterne og folkene derfra mindestedet.

Nu vil der måske komme en kommentar ang. byen og alkohol, pga. det jeg skrev i mit tidligere indlæg. Jeg drak ikke alkohol i byen, men ved I hvad? Jeg havde det super sjovt og hyggeligt! Man behøver ikke alkohol for at ha’ det sjovt i byen. Nogen vil måske sige man er kedelig, når man ikke drikker alkohol i byen, men jeg kan overhovedet ikke se det kedelige ved det, jeg synes kun det er fedt hvis man kan lade vær. Dog gir’ jeg mig da lov engang imellem til at drikke alkohol, så det er ikke fordi jeg dropper det fuldstændig.

12208847_943642179056963_8847373094316119071_n
S
å har jeg som sagt også været i biografen med en veninde, hvilket var super hyggeligt. Vi så filmen “Spectre” og den var faktisk bedre end jeg troede. Så er positivt overrasket over den! Jeg kan godt anbefale den.

 

Havde I ellers en god weekend? 🙂

Skriv et svar

