2015.

Nu er dette år snart slut, og der er sket så meget. Både godt og skidt, men sådan vil det jo altid være. Man møder mange nye mennesker i løbet af et år, og det resulter jo i at man også får nye bekendtskaber. Det betyder jo sjovt nok også at jeg har fået nye venskaber. Jeg har mistet venner og veninder, eller man finder ud af hvem der er ægte eller ej. Nogen ting er forandret, og det er virkelig positivt ment. De ting som er sket i år, gør bare jeg oprigtig glæder mig til det nye år starter, fordi nogen af de ting som er sket i år, de er bare fantastiske – intet mindre. Jeg har nogen fantastiske mennesker i mit liv, og jeg glæder mig til nye år hvor det er med dem i mit liv, jeg er virkelig taknemmelig for de mennesker jeg har i mit liv. Jeg glæder mig til mange af de ting som sker i det nye år, de muligheder jeg får og kommer til at skabe. Jeg får det til at lyde som om der sker det helt vilde, men de ting som sker, er egentlig bare noget som betyder meget for mig og som jeg virkelig oprigtig ser frem til. Nu gør jeg jer sikkert nysgerrig, men hvad der sker i det nye år, det får I af vide på et andet tidspunkt. Men nu er det nytår i morgen og jeg glæder mig til at fejre det med nogle fantastiske mennesker. Håber også at I har haft et godt 2015, ligesom jeg har haft. Mit 2015 har i hvert fald været godt! 🙂

Skriv et svar

