Skønne dage!

IMG_7262IMG_7271
IMG_7282

Jeg har simpelthen haft nogle dage, hvor der er sket så meget. Jeg har bl.a. været i Tyskland for at handle i går, og vi brugte ret lang tid dernede, vi var i sådan et storcenter dernede – men det var nu ret hyggeligt at være der. Så har jeg været til Koncert (I Danmark) og i dag har jeg bl.a. været på cafe, og så har jeg været til optagelser (ang. en spillefilm) hvor en af mine venner og jeg skulle være statist. Det var nu meget fedt! Men nu er  jeg kommet hjem igen, og jeg er træt – så nu vil jeg sove! 🙂

Billederne er fra koncerten jeg var til i går. Virkelig fed koncert, men må indrømme musikken ikke lige var mig, men en af mine venner havde spurgt om jeg ikke ville med, og ja.. Så tog jeg med! Og det var da også hyggeligt, og musikken var fin nok, men igen.. Ikke lige noget jeg plejer at høre!

Skriv et svar

