Nyt omkring mit vægttab og træning.

 

FullSizeRender (8)

Har haft en periode nu her hvor jeg har haft brug for at slappe lidt mere af med mit vægttab, dog stadig gå op i min kost og min træning, men slet ikke på samme niveau som tidligere. Det har været dejligt med en lille “break” fra at ha’ gået meget op i det, til at slappe lidt mere af omkring det. Men nu er den periode forbi! Jeg har faktisk gjort så jeg får hjælp til det sidste af mit vægttab. Får hjælp af en der har tabt sig 50 kg. på 6 måneder(!!!) Det er virkelig godt gået, og har virkelig respekt for det. Jeg glæder mig utroligt til at komme i gang, og tabe det sidste og komme i mål. Jeg er så klar til at give den max gas!

Skriv et svar

