Noget som virkelig kan pisse mig af…

Hvis der er noget som virkelig kan pisse mig af, så er det når man er i træningscenteret og man ser en eller flere stå og grine af andre personer. Specielt hvis de står og griner af en person som vejer alt for meget og de snakker om vedkommende og man kan høre og se ligeså tydeligt at de gør det. Det er så respektløst sådan noget! Der er ligesom en grund til at personen er taget i træningscenteret!!! Personen ved godt at han eller hun vejer for meget, men vedkommende er ligesom igang med at gøre noget ved det. Man ser desværre sådan noget ske, og det burde simpelthen bare ikke finde sted. Jeg kan fortælle om en af mine oplevelser omkring det.

 

Jeg var nede i træningscenteret en dag, og jeg ser en pige som vejer for meget og som kæmper på en træningsmaskine. Så ser jeg 2 fyre, vi kalder dem A og B. A står og holder pause B er igang med en træningsmaskine. A begynder pludselig at grine lidt, og B spørger hvad han står og griner af. A begynder så at kommenter hende der står på træningsmaskinen, og begynder at kommentere hendes vægt. Så stopper B sin træningsmaskine, og siger: “Du står da for fanden ikke og griner af en person, som faktisk gør noget ved det? Jeg har selv været der i hendes sted, og det er sgu ikke sjovt. Det er sgu typer som dig, der gør de bl.a. frygter træningcenteret, tag dig sammen.” Og det sagde B meget seriøst og gik fra A. Da B gik, så gik A efter ham og begyndte at undskylde, og det var jo bare for sjov, osv. Mere så eller hørte jeg ikke, de gik jo og jeg kendte dem jo ikke. Men det var hvad jeg overhørte og så. Men en ting er sikkert, jeg synes virkelig det er fedt der findes typer som B! Fordi han har jo ret.

12931046_10208475370858013_6273683798846218561_n

One thought on “Noget som virkelig kan pisse mig af…

Skriv et svar

