Første møde.

Nu har jeg haft første møde med ham der skal hjælpe mig med resten af mit vægttab. Vi fik snakket og planlagt omkring nogle forskellige ting, og mine mål. Det bliver et forløb, hvor det bliver hårdt, men godt. Men det er også sådan hvor jeg faktisk kan give mig selv lov engang imellem. Så det ikke bliver for surt! Men har fået et program nu som jeg skal følge, og så skal der 100% styr på min kost. Jeg kommer nok til at skrive om mit forløb her på bloggen. Jeg glæder mig til at komme i gang!

Skriv et svar

