20 ting du ALDRIG kommer til at høre mig sige.

Jeg følger lige moden og hopper med på 20 ting du ALDRIG kommer til at høre mig sige. Jeg har ideén af Maya! 🙂 Og jeg synes det er en lidt sjov ide! Så her kommer mine 20 ting:

 

  1. Jeg kan ikke fordrage slik.
  2. At tegne og fotografere er spild af tid.
  3. Jeg kunne sagtens leve uden musik.
  4. Jeg bryder mig ikke om fitness og træning.
  5. Jeg kunne aldrig drømme om at bo i Aarhus.
  6. Jeg kan ikke lide tatoveringer.
  7. Jeg har aldrig set “Sex and the city” serien.
  8. Gir’ du en smøg?
  9. Sushi smager ikke godt.
  10. Jeg vil gerne be’ om masser af ost på min pizza.
  11. Jeg elsker at stå tidligt op hver eneste dag.
  12. Jeg kan ikke undvære min morgenkaffe.
  13. Kan ikke se nogen grund til at ha’ neglelak på.
  14. Jeg kan ikke lide at være spontan.
  15. Damn, jeg synger godt!
  16. Jeg elsker kulde.
  17. Jeg dropper lige makeup på denne bytur.
  18. Jeg kunne aldrig drømme om at springe i faldskærm.
  19. Jeg kunne spise fast food hver eneste dag.
  20. Jeg skal aldrig have rettet øjenbryn mere.
Skriv et svar

