Hvis du havde mulighed for at få et budskab ud til en stor gruppe af mennesker, hvad ville dit budskab være?

Jeg så på et billede med en tekst hvor der stod “Hvis du havde mulighed for at få et budskab ud til en stor gruppe af mennesker, hvad ville dit budskab være?” Det fik mig til at tænke, og jeg er faktisk selv i tvivl, hvis man kun må vælge et budskab, da jeg har lige forskellige budskab. Men et af mine yndlings budskaber, er nok “Don’t wish for it, work for it!”. Det citat betyder en del for mig, pga. visse ting. I stedet for at gå rundt og drømme og tænke på det. Så gør noget ved det! Og nu tænker jeg ikke kun på træning, men alt. Man er seriøst nødt til at kæmpe og arbejde for tingene her i livet, hvis der skal ske fremskridt. For nogle er det selvfølgelig sværere end andre, I know! Det kommer jo også meget an på hvilke ting det handler om. Men de ting som jeg har kæmpet og arbejdet med, der er fremskridt. Det er jeg så glad for den dag i dag! Det er bl.a. derfor det budskab betyder en del for mig.

Skriv et svar

