Hvordan går det med mit vægttabs forløb?

Folk spørger mig hvordan det går med mit vægttabs forløb, og så tænkte jeg det var nemmere at skrive et indlæg omkring det. Det går faktisk super godt. Jeg har heldigvis nogle fantastiske venner, veninder & familie der er super støttende omkring det, selvom de ikke helt deler samme mening som mig, om at jeg skal tabe mig. Men de støtter mig i mit valg omkring jeg vil tabe mig og det er jeg glad for. Det gør det lidt lettere, når man har støttende folk omkring sig. Synes også at det er rart jeg kan være i et forløb, hvor jeg samtidig ikke behøver at være fanatisk. Kan sagtens fx. i dette fantastiske vejr, som der er lige pt. nyde en is!

Men jeg kan i hvert fald mærke og se forandringer efter jeg er startet på mit forløb. Mit tøj er igen igen også blevet mere løst, og får også kommentar omkring det. Altså man kan se jeg har tabt mig, og dét gør da en glad. Det giver også god motivation!

Dette er kun starten på mit forløb, så skal nok opdaterer på et andet tidspunkt omkring forløbet.

Skriv et svar

