Kender I GoMore.dk?

For lidt over 2 år siden, der fik jeg anbefalet siden Gomore og jeg skrev også om den her på bloggen. Men dengang havde jeg ikke prøvet det selv, men det har jeg nu. Jeg vil faktisk hellere bruge GoMore end jeg vil bruge DSB. Jeg bruger kun DSB, hvis det ikke er muligt med GoMore.  Jeg har aldrig haft dårlige oplevelser med GoMore. Jeg har mødt mange søde mennesker, og nogle snakker man selvfølgelig bedre med end andre, men stadig søde mennesker!

Der var fx. en af turene, hvor jeg tænkte: “Øv, er vi her allerede?” Fordi den tur var simpelthen så god og hyggelig. Vi snakkede så godt sammen. Vi var 3 i bilen, og ham som kørte bilen sagde da også til os: “Håber da vi kommer til at køre sammen igen på et tidspunkt, det har været en sjov og hyggelig tur.” da vi nåede til den by vi skulle til.

Mange vil sikkert tænke: “Du kan jo være en psykopat du kommer op at køre med!” “Man ved aldrig hvem man kommer til at køre med”, “Jeg ville virkelig være utryg, hvis det var mig!” Og nogen af dem jeg kender, de har da også spurgt mig om jeg ikke er bange når jeg skal køre med GoMore, fordi det er jo fremmede mennesker man køre med. Og skal jeg være helt ærligt, så nej, så er jeg ikke bange. Fordi jeg kigger bl.a. på anmeldelser på GoMore’s side om hvad andres oplevelser er med den person man skal køre med. Hvis de er dårlige, eller der ingen anmeldelser er, så køre jeg selvfølgelig ikke med dem. Det jeg egentligt mest “frygter”, det er at jeg slet ikke kan snakke med dem – og det sker sjældent. Jeg har fx. kun oplevet det 1 gang, men det er så også det. Ellers har jeg kun haft gode oplevelser, hvor jeg sagtens kunne snakke med dem.

Har også oplevet på 1 af mine ture, hvor der var 1 der skulle med som også skulle med samme GoMore lift som jeg, og ham kendte jeg faktisk i forvejen, og ham havde jeg ikke set i mange år, så der blev snakket derud af. Det var altså lidt pudsigt at vi begge skulle med samme lift hjem!

 

Så jeg kan helt sikkert kun anbefale GoMore. det er både billigere, hurtigere og du møder mange nye mennesker. Jeg har faktisk hørt om folk som har mødt hinanden igennnem et GoMore lift, som er blevet kærester, gift og fået barn. Dét synes jeg virkelig er fantastisk!

Har I hørt om GoMore og har I prøvet det?

Skriv et svar

