Min mening om Pokémon GO

Pokémon GO, ja… Dét er jo det nye lige nu, haha. Jeg har faktisk en blandet mening omkring dét! Fordi på en eller anden måde synes jeg det er super fedt! Folk kommer ud, og man skaber fællesskaber ved det og synes da det er lidt sjovt.

Har hørt oplevelser som har givet et godt grin, men ligeså vel har jeg hørt oplevelser, hvor jeg har tænkt “Omg, det er blevet for meget det her (Pokemon GO)” .. Men helt ærligt, fx. nogle folk går ind på folks huse/lejligheder/privateområder, går på motorvejen, køre galt, kommer til skade, osv… 😦 :S

Jeg har da selv været på Pokémon GO jagt, dog ikke fordi jeg selv spiller det, fordi det gør jeg ikke og det tror jeg heller ikke at jeg gør. Men fordi jeg kender folk som gør, og det er da lidt sjov, at tage med dem på jagt og det er lidt tydeligt når man ser folk som også er på Pokémon GO jagt.

Er I hoppet med på bølgen? Og hvad synes I om Pokémon GO? 🙂

 

Skriv et svar

