Venskaber igennem livet.

FullSizeRender (11)

 

Jeg sidder og tænker på livet, venskaber, bekendtskaber, minder, oplevelser, sjove timer og jeg kan blive ved i dén dur. Jeg tænker på de folk jeg har haft i mit liv, har haft det sjovt med, haft fantastiske minder med, haft en masse samtaler med, nogen har betydet mere end andre, men sådan er det jo. Men tanken om at nogle af dem, er ikke i mere i ens liv. Der er selvfølgelig forskellige grunde, og sådan vil det jo altid være.  Nogle gør mere ondt at miste end andre, og der er specielt en jeg tænker på dér.

Du er ikke i mit liv mere, jeg tænker på alt det vi har haft sammen, troede virkelig vi skulle være venner for altid. Da kontakten sluttede, så vidste jeg virkelig ikke hvordan jeg skulle reagere. Jeg havde ikke regnet med det ville ende på denne måde. På en eller anden måde, synes jeg det er virkelig trist, netop fordi vi har haft noget specielt sammen. Men årsagen til venskabet er slut, så ved jeg ærligt ikke om jeg skal grine eller græde. Men vores venskab vil altid være noget specielt for mig, og du bliver nok aldrig glemt 100%. Ved jeg heller ikke om jeg lyst til, fordi alle de år vi har kendt hinanden i, vi har virkelig haft fantastiske minder, og vi har haft det virkelig sjovt – og dét vil jeg tænke på. Måske ses vi i fremtiden, men tanken om det blir’ hvor vi bare skal gå forbi hinanden, dét bliver det mest mærkelige og noget jeg aldrig troede skulle ske.

 

Nogle vil måske undre sig over hvorfor man skriver sådan noget, og offentliggør dét, men det er jo ens tanker. Og bare fordi man skriver om det, så er det jo ikke alle der ved hvem det er 😉 Og tror faktisk ikke personen jeg skriver om, ser dette – men jeg havde brug for at komme ud med dét.

Skriv et svar

