Hvad nu hvis…?

Vi er alle mennesker, og vi er alle forskellige. MANGE stræber efter det perfekte, især den perfekte krop. Vi ser kroppe overalt, og forskellige kroppe. Ikke kun i virkeligheden, men også i blade, osv. I bladene ser kroppene så perfekte ud, og det er jo dét de fleste ha’. En perfekt og go’ krop! Det sørgelige er bare det vi går efter, det er så meget redigeret, så vi går efter noget som er så redigeret, at det ikke er virkelighed. Det er faktisk MEGET sørgeligt!

Seriøst. Forestil jer, hvis de billede som er i bladene ikke blev redigeret? Hvordan man vil man så se på ens krop? Så er det “perfekte” jo ikke virkelighed? Hvis man så på billeder, som ikke har været et smut forbi photoshop, og så var det ægte. Og så ville man indse det som er i bladene, at det slet ikke er virkeligheden. Fordi ALLE ved de redigér billeder. Gad vide hvordan folk vil se deres krop, hvis man faktisk ikke redigerede billederne i bladene? Mange har det SÅ dårligt over deres kroppe, fordi de tror de er tykke, fordi de ikke har en perfekt krop som i bladene. Men mange HAR en god krop i forvejen, men det kan de ikke indse. Men hvem kender ikke det?

Jeg er personligt i gang med et vægttab, men jeg VED godt jeg aldrig får en krop som i bladene. Jeg går ikke efter noget som er så redigeret, men jeg går efter at blive tilfreds. Men nu træner jeg heller ikke kun for at tabe mig. 🙂

Skriv et svar

