Anmeldelse af bogen: “Fede Fie – Min kamp tilbage i livet”.

fullsizerender

Jeg har længe fulgt Fie Friedrichsen’ side på Facebook, og jeg kan kun anbefale andre at gør det samme, hvis man vil igennem et vægttab eller bare vil følge en kvinde med et fantastisk syn hvordan man skal tabe sig. Hun har tabt 70 kg – jeg har stor respekt for hende! For et stykke tid siden udgav hun en bog, og vidste med det samme, at den ville jeg eje på et tidspunkt! Fordi igennem hendes side på Facebook, jeg elsker hvordan hun har i det forhold til vægttab, mad, osv. Så jeg synes det kunne være interessant at læse hendes bog. Jeg fik den så endelig købt i mandags, satte jeg mig til at læse den onsdag, og jeg fortryder det ikke et eneste sekund. Den er faktisk rigtig spændende at læse og man får indblik i Fies liv, og hendes vægttabsrejse og det er da inspiration og motivation til mit eget vægttab. Jeg læser sjældent en bog af egen fri vilje, men når jeg så endelig finder en bog, som er god – så læser jeg dem ret hurtigt, for så kan ikke slippe dem igen når jeg først er kommet i gang, og det skete med “Fede Fie – Min kamp tilbage i livet”.

Skriv et svar

