Hvorfor skriver jeg ikke så meget på bloggen lige pt?

Der bliver ikke skrevet så meget på bloggen, lige pt. og det beklager jeg. Men der er nogle gode grunde, jeg har haft hjernerystelse og nu er jeg startet i praktik. Det er helt anderledes end at gå i skole, så jeg er smadret, og det er forskelligt hvordan mine mødetider er. Og så er det ikke altid mit overskud er der, til at blogge, men bloggen er i tankerne. Bare så I ved, at jeg ikke er stoppet med at blogge. I dag efter arbejde, så har jeg været ude at spise lækkert mad med min mutti, det var super hyggeligt og lækkert. Så nu skal jeg slappe af, og så snart sove – skal op om lidt igen. Håber I har det fantastisk! ❤

 

img_1183

Skriv et svar

