Billeder fra Nik & Jay koncert.

 

This slideshow requires JavaScript.


En af mine venner & jeg tog til Aalborg i går og det var en super hyggelig tur! Vi var bl.a. til koncert med Nik & Jay. Og jeg må sige; Fan eller ej! De gør det sku godt. Koncerten var helt udsolgt. Jeg er ikke direkte fan af dem, (men det er min ven som var med) Men jeg høre da deres musik nogle gange. Det var en rigtig god koncert, stemningen var fantastisk og der var gang i den.Det var en fed oplevelse. Her er nogle billeder fra koncerten, som jeg tog. Jeg har lavet den som en slide-show 🙂 Var der andre som var til koncerten i går? 🙂

Skriv et svar

