Hvordan har jeg det?

 

Det er længe siden jeg har skrevet et indlæg omkring hvordan jeg har det.

Lige pt. har jeg det faktisk rigtig godt. Jeg har ikke haft det så godt som jeg har det lige pt. i rigtig mange år. Jeg har været igennem nogle ting, som gør jeg ikke rigtig har været oprigtig glad længe. Når jeg tænker tilbage på tiden, så er der sgu sket meget, og jeg er rigtig glad for de folk som har været der hele vejen igennem og stadig er her. Men nu (eller sådan har det været i nogle måneder nu…) kan jeg endelig sige jeg faktisk har lyst til at smile, som i et ægte smil. Det er i hvert fald mere ægte end det har været i mange år. Jeg har nogle fantastiske mennesker omkring mig, og de ved hvem de er. Jeg er en meget taknemmelig pige. Der sker ting i øjeblikket, som gør det hele blir’ endnu bedre, hvis alt går efter planen. Men det vil jeg skrive mere om, hvis det går efter planen, som jeg virkelig inderligt håber.

Skriv et svar

