“Hvad er den mest overfladiske & latterligste grund, til du har droppet en pige/fyr?”

I dagens Danmark er nogle folk blevet kræsne & overfladiske. Nogle mere end andre, vi er jo forskellige!
Jeg har så spurgt folk helt anonymt, så jeg aner faktisk heller ikke hvem det er, som har svaret. Men det er jo også svarene som jeg gik efter. Jeg har spurgt folk hvad den mest overfladiske og latterligste grund, til de har droppet en fyr/pige, og deres svar er:

  • “At hun ikke kunne se en engelsksproget film uden undertekster. Ved hvor meget min far bøvler med ikke at forstå engelsk og det magter jeg overfladisk nok ikke i mit eget liv.”
  • “At han klippede sig skaldet.”
  • “Har engang droppet en fordi hun boede virkelig ulækkert.”
  • “Politisk holdning.”
  • “Hun kunne ikke lide ugler.”
  • “Han havde en brian bil.”
  • “Han boede virkelig ulækkert, spiste mega usundt og synes selv han var den lækreste af alle.”
  • “Han havde mindre hænder end mig.”
  • “Hun bitchtede over en pige på gaden hun ikke rigtig kendte. Det var dråben!”
  • “Han var for omklamrende.”
  • “Han havde alt for mørke hår på hans alt for hvide ben, det var ikke just charmerende.”
  • “Udseende og vægt primært.”
  • “Hans grammatik.”
  • “Hun kunne ikke lide sovs. Jeg tør simpelthen ikke bygge et liv med en som ikke kan lide noget så lækkert som sovs.”
  • “Han havde ulækre fødder og når vi havde sex tilsidst kunne jeg ikke tænke på andet.”
  • “Han kan ikke lide min yndlingsfilm.”
  • “Hendes mor var lækker, hvilket var pænt svært at abstrahere fra.”
  • “Han bandede for meget.”
  • “Hendes stemme var mørkere end min.”
  • “Hun spiste med pinde.”
  • “Han gad ikke få fikset sin knækkede fortand.”
  • “Hans fødder var lige så brede som de var lange.”
  • “Hun havde taget 4 kilo på.”
  • “Han var ikke sportsinteresseret.”
  • “Synes jeg var for pæn til ham.”
  • “Han var fra et lavere socialt lag og ikke intelligent nok.”
  • “Han var ikke social.”
  • “Hun var ikke så tyk på hendes profilbilleder.”
  • “Grim tøjstil.”
  • “Han boede ikke pænt.”

    Ved ikke om alle svarene er seriøse skrevet/sagt, men ellers får man da et lille smil på læben over nogle af svarene. 😉

Skriv et svar

