Hvorfor har der været så stille på bloggen?

Jeg ved det er længe siden, jeg har skrevet et indlæg.  Der er flere grunde, og det er bl.a. skriveblokade, og så pga. nogle ting, har jeg haft brug for et break fra bloggen. Så derfor, har der simpelthen været stille på bloggen. De ting som har gjort, jeg har haft brug for et break, det ønsker jeg ikke at skrive om på bloggen.

Jeg gider heller ikke være den type af blogger, der bare skriver et indlæg, for at skrive et indlæg. Jeg synes personligt godt man kan mærke, når man har skrevet et indlæg, bare for at lave et. Og det skal lige siges, at jeg ikke hentyder til nogle bloggere. Men før i tiden, når jeg følte jeg var nødt til at lave et indlæg, og jeg kunne selv godt læse, at det var sådan et “jeg laver lige et hurtigt et, fordi jeg er nødt til det!” Men med tiden, så har jeg ændret den tanke. Det er også derfor jeg ikke blogger så tit som i starten. Nu blogger jeg, når jeg føler for det og ikke når jeg føler jeg er nødt til det.

Jeg har forandret mig som blogger. I starten opdaterede jeg bloggen næsten dagligt, det gør jeg ikke mere. Det handler ikke om, at jeg ikke ved hvad jeg skal skrive om, det handler om hvilken blogger jeg gerne vil være. Jeg skriver et indlæg, når jeg føler for det. 🙂

 

Håber I har det fantastisk! 😀

Skriv et svar

