Hvordan går det med min træning og mit vægttab?

Det går faktisk super godt igen. På trods af jeg har haft sommerferie i nogle uger nu, hvor jeg faktisk har givet mig selv lov tit, fordi det har været ferie og så skal man bare give sig selv lov engang imellem, ellers bliver det alt for kedeligt og så køre jeg surt i det, og det gider jeg ikke.. Jeg har jo været igennem et vægttab længe. For ca. 1,5 år siden, skete der bare nogle ting, som gjorde jeg ikke tog mit vægttab og træning så seriøst, som jeg egentlig gerne ville. Det gjorde så jeg tog på igen (Ikke alle kg som jeg havde tabt mig, men stadig for mange!), men en dag sagde jeg, at nu skulle de ske ændringer igen. Jeg ændrede nogle ting, så begyndte jeg at gå mere op i min træning og mit vægttab igen. Nu er der gået nogle måneder, og jeg har heldigvis tabt mig igen, og det går den rette vej. Jeg har faktisk tabt ca. 6-7 kg. på ca. 6-7 måneder. Det er ikke meget, men på trods af jeg stadig giver mig selv lov! Som sagt, da jeg havde taget på igen, tog jeg heldigvis ikke alle kg. på igen. Så jeg har ikke “kun” tabt mig 6-7 kg. i alt, jeg har heldigvis tabt mig mere. Men efter jeg tog på igen, har jeg tabt ca. 6-7 kg. Venner, veninder, min familie er også begyndt at kommentere på, at jeg har tabt mig og at det kan ses. Det gør mig oprigtig glad at få af vide! Det er god motivation også. ❤

Skriv et svar

