New in.

I dag fik jeg protein til min træning. Jeg har gået meget op i min træning, og nu er det første gang jeg køber protein til min træning. Min træning er blevet ret seriøst, det har det været længe. Men i år ville jeg gå meget mere op i det, og nu valgte jeg at prøve at købe dette. Jeg har altid “bare” fået protein igennem min kost, og aldrig på denne måde. Så jeg er rigtig spændt på om hvordan det kommer til at gå med det. Jeg har lige smagt det efter min træning nu her, og det smager faktisk okay. Det kunne være meget værre! Er der nogle af jer der drikker proteindrikke pga. jeres træning? Hvis ja, hvilket mærke? 

IMG_20140206_171150

2 thoughts on “New in.

  1. Okay, måske et lidt dårligt spørgsmål. men alligevel.
    1. Hvad gør det der protein pulver? Er det godt for at opbygge muskler, eller hvad er det? 🙂
    2. Hvad skal man blande det med? mælk, vand? hvad gør du? hvor meget pulver, og hvor meget af det andet? 🙂

    Håber du vil svare. Jeg træner kun ca. 2-3 gange om ugen i fitnesscenter, men jeg er stadig nysgerrig på det 🙂

    Mvh. Mie,
    Miekristiansen255@gmail.com

    • Hej!
      Selvfølgelig vil jeg svare på det.
      Som vidt jeg har forstået (Jeg har fået anbefalet det af nogle af mine venner som også går op i træning og dem som arbejder i fitness centeret, og de siger det er vigtigt for min træning.) At det er for et opbygge muskler bl.a. 🙂

      Man kan blande det med vand og mælk, man må selv bestemme. Men jeg blander det med mælk. Og der er sådan et bæger med i posen, og den fylder jeg ca. halvt op 🙂 Altså med proten pulveret. Og jeg fylder halvdellen af min flaske op med mælk ca. 🙂

      Kan godt forstå du er nysgerrig! 😀

Skriv en kommentar